Şekilci Erkek İle Evli Olmanın Zorlukları

Dün akşam haftasonu karantinasını öğrenince biraz önce gidip kendime bir takım ev elbisesi aldım geldim. 

Normalde makarna almam gerekiyordu.

Anlatayım;

Geçen hafta Eşim Bey Helvacı Fadıloş eve geldi. Yemeğimizi yedik, hatta bir de kahve yaptım. Kahveyi bitirdik ve ona dedim ki, 

Şu giydiğim eşofmanı hiç sevmiyorum, böyle beğenmediğim bir şeyi giyince sana olan tavrım değişiyor.

Helvacı Bey ne dese beğenirsiniz, 

Valla çok haklısın, aynı şeyi ben de düşünüyordum da söyleyemiyordum, leopar desenli pijamanı hiç sevmiyorum, onu giyince aynı şeyi ben de yaşıyorum.


Al işte! Kocam da şekilci çıktı mı?

Evdeki tek şekilci benim diye biraz yaymıştım kendimi ama bir yıl sonra gelen itiraftan öğrenmiş oldum ki, kocam da şekilcilerin mihmandarıymış. 

Vay be! Martta tanışalı 2 yıl olacak ama adam hakkında yeni yeni bilgiler ediniyorum. Evlilik işte böyle bir şey arkadaşlar, tam tanıdım derken eşinizin şekilci bir sadist, mozaşist çıkması asafda :)

Ahaha! Yine nasıl abarttım. Neyse canım hacıfışfışlarım işte hafta sonu yasağını öğrenince adamla iki gün fulltime birbirimize maruz kalacağımız için gideyim de birkaç parça ev kıyafeti alayım, dedim. 

Evde kötü giyiniyoruz diye birbirimize olan saygımızı yitirebiliriz. Biz de böyle deli manyak bir çiftiz işte. 

Ha, yarın bir gün çocuğum olur, üstümü değiştirmeye, saçımı taramaya bile vaktim olmaz, o zaman bizim evliliğimiz ne hale gelir, onu bilemiyorum.

O gün geldiğinde yine yazıyor olurum nasılsa...

Şekilci, Etiket Meraklısı Olup Belasını Bulan Bir Hacıfışfış Bildirdi.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çirkin Kızın Güzelleştiği Diziler ve Filmler

Nikah Hazırlıkları

Slice of Life Kore Dizileri