Nasıl Zayıf Kalıyorum?

Instagram'da fotoğrafımı paylaştıktan sonra, ne kadar zayıfsın, ben seni tontik biri sanıyordum, zihnimde hayalin balık etli gözleri çekik bir kızdı gibi o kadar çok mesaj aldım ki...

Bir de en çok şu söylendi; 

Instagram'da o kadar çok yiyecek fotoğrafı paylaşıyorsun, bunları yeyip yeyip nasıl böyle zayıf kalıyorsun?

Nasıl zayıf kalıyorum?

Aslında aşırı zayıf değilim. Normal bir kilom var, hatta evlendikten sonra da 4 kilo aldım.

Ben evlendiğimde senin gibi 49 kiloydum diyebileceğim bir kurban arıyorum. Haha!

İki yıl süren düzenli bir şekilde devam ettiğim pilates maceram oldu ve o zaman oluşturduğum kas kütlesi yaş itibarıyla artık yerini bıngıl bıngıl yağlara bırakıyor.

Çok mu yiyorum, az mı yiyorum bilmiyorum. Bu bakış açısına göre değişir ama gözleri önünden yemekler geçen yemekle arası çok iyi olan biri de olmadım. 4,5 kilo doğarak şişko başladığım hayat yolculuğuma 5 yaşında geçirdiğim boğmaca sebebiyle normal kilolarda bir kız olarak devam ettim.

Akşam evde yemek olmasa da yaşarım ama çayın yanında tatlı olmazsa içimi buruk bir üzüntü kaplar. Gözlerim yaşarır. Gözümün etrafında kekler, sütlü tatlılar uçuşmaya başlar...

Eskiden çikolatasız bir dünya düşünemezdim ama yaş ilerledikçe aburcubur aşkı da azalıyormuş. Onu da fark ediyorum artık.

Peki bunca tatlının içinde nasıl zayıf kalıyorum?

Zayıf kalma teknikleri, zayıf kalma tüyoları, zayıf kalmak ve daha fazlası... Haberin devamı bir sonraki sayfada... :P

Bu biraz inanç meselesi tabii ama ben yemeklerden sonra mutlaka yemek duası okuyorum. Bir dondurma dahi yesem ardından duayı okuyorum. Duada hamd ve sena ettiğim, yediğim yemeklere şükrettiğim, içinde şüpheli bir şey varsa Allah'a sığındığım için de yediğim bana zarar vermiyor, kilo yapmıyor diye düşünüyorum.

Ayrıca dışarıda tavuk yemiyorum. Helal kesim tavuk konusunda çok hassasım. Yine yüzde yüz dana olmayan sosis, salam gibi et ürünleri ve bu ürünlerin girdiği, tost, pizza gibi şeyleri de yemiyorum. En azından yediğim helal olsun ki ibadetimden lezzet alabiliyim, onca malayani işle uğraşırken en azından boğazımdan şüpheli şey geçmesin diye bu gibi şüpheli şeylere dikkat ediyorum. 

Etine güvenmediğim yerlerde et yemiyorum. 

Ne bileyim, elimi tutamıyorum, gözümü tutamıyorum en azından pis boğazımı haramdan uzak tutayım diye uğraşıyorum.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çirkin Kızın Güzelleştiği Diziler ve Filmler

Nikah Hazırlıkları

Slice of Life Kore Dizileri